A- A A+

Korzystając z naszej strony internetowej, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Niniejsza Polityka dotyczy plików „cookies” i odnosi się również do strony internetowej wielkopolskaes.pl

 Czym są pliki „cookies”?

Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

 Do czego używamy plików „cookies”?

Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

 Jakich plików „cookies” używamy?

Stosowane są dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.

Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe

Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Usuwanie plików „cookies”

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). 

Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.

 

Szczegółowe informacje o zarządzaniu plikami cookies dla poszczególnych przeglądarek:

Firefox

Chrome

Internet Explorer

Opera

 

Raport z działalności grupy - 2015 r.

Treść raportu jest do pobrania - RAPORT
 
Na chwilę obecną obszar edukacji ES  nie jest włączony w system edukacji, a jego wdrażanie powinno odbywać się również na poziomie  edukacji prowadzonej w społecznościach lokalnych z  wykorzystaniem:
Gminnych Rad Polityki Społecznej, zarzadzaniem strategicznym w gminach, animacji OWES, możliwości realizacji projektów innowacyjnych, wykorzystaniem gotowych programów edukacyjnych, nawiązaniem kontaktów z nauczycielami przedsiębiorczości, aktywności i projektów Banków Spółdzielczych i  projektów gimnazjalnych w szkołach.
 
Działania edukacja muszą kierować się w dwóch obszarach: edukowanie menadżerów i kadr, a także otoczenia, które może wykorzystać  ES w swojej pracy (na przykład pracowników OPS).
 
Edukacja w zakresie ES na poziomie regionu powinna odbywać się poprzez wdrożenie regionalnego programu kształcenia dla nauczycieli uwzględniającego:
 
Upowszechnianie programu ORE, Powiązanie z wolontariatem, Powiązanie z kształceniem nauczycieli, Szkolenie nauczycieli, Współpraca z lokalnymi organizacjami, Wdrażanie rozwiązań edukacyjnych na temat ES powinno być realizowane spójnie w ramach trzech ścieżek:
 
- mikroanimacji,
 
- budowania partnerstw,
 
- rozwiązań systemowych