Marketingowy warsztat dla certyfikowanych PES

Pojęcie marketingu nie jest już obce dla przedstawicieli wielkopolskich podmiotów ekonomii społecznej certyfikowanych Znakiem „Zakup Prospołeczny”. A to wszystko dzięki warsztatowi poświęconemu marketingowej profesjonalizacji działalności PES, który odbył się 20 marca br. w siedzibie Fundacji im. Królowej Polski św. Jadwigi. Miejsce spotkania nie było przypadkowe – to właśnie tam zrodziła się idea wyróżniania działalności PES zarówno za ich produkty i usługi, które cechuje najwyższa jakość, jak i nakład pracy jaki kładą na ekonomię społeczną – system, dzięki któremu osoby w trudnej sytuacji życiowej czy zawodowej mogą podjąć pracę, tym samym zyskując szansę na samodzielność.

Znak „Zakup Prospołeczny” jest wartością publiczną i z roku na rok staje się marką rozpoznawalną na terenie całej Polski. Dlatego postanowiono pokazać użytkownikom Znaku jak korzystać z niego, jak funkcjonują najnowsze kanały komunikacji pomiędzy sprzedawcą, a konsumentem oraz jak prowadzić własne portale internetowe by sprzyjały sprzedaży i komunikacji z konsumentami.

Podczas warsztatów przedstawiciele Podmiotów Ekonomii Społecznej poznali podstawy marketingu oraz zarządzania wizerunkiem własnej marki. Na wydarzeniu pojawiło się wiele pomysłów, a uczestnicy dowiedzieli się jak ważne w dzisiejszych czasach są social media, Public Relations oraz wzajemna współpraca. Uczestnicy warsztatu mieli także okazję przedyskutować kształt opracowanego wielkopolskiego folderu „Zakup prospołeczny w Wielkopolsce”, którym będą mogli się posługiwać w kontaktach z kontrahentami.

Organizatorami warsztatu byli Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu oraz Fundacja im. Królowej Polski św. Jadwigi.

< wstecz